Template Blog Yang Baru..

| Posted in | Posted on 11:04:00 PM


Akhirnya setelah sekian lama mencari template yang sesuai untuk diri aku,
jumpa jugak. template ni yang membuat aku suka tengok sebab ada 
burung biru a.k.a twitter
yang aku tengah gila-gila kat sebelah tepi header. bosan layan facebook lama-lama.
 tak ada apa yang best pun.
tapi aku belum habis lagi nak edit widget kat dalam blog aku ni. 
insyaallah la lepas habis spm ni aku edit kaw-kaw punya lahh. hahaha
hurm, ni la gambar template blog aku yang lama. hanya tinggal sejarah je lah. 


okey lah, sampai sini je aku mampu nak tulis. hehe. jumpa lagi selepas spm.
aku exam 14.11.2011 sehingga 30.11.2011. exam dah dekat tapi study tak pun. 
haha. nampaknya kenalah cukup kan peluru sebelum pergi berperang. 
doakan aku boleh menjawap dengan tenang tau. tata~

Comments (2)

cerah bijik mata aih.. haha

cantik layout baru... n comel burung ittew~

=)

hehe. thanks you..
=)