Kena Saman : Tidak Pakai Helmet Dalam Taman!

| | Posted on 10:18:00 PM


Perhhh!! Memang f*ck betul la polis yang saman aku tu..
Dalam taman pun kena saman..
Macam ni ceritanya, time tu aku kuar la naik motor g jalan2 kat taman aku
& Taman Samarinda.. Tengah syok tengok kedai2 kat Taman Samarinda,
tiba2 ada mamat ni (muka macam perempuan tapi gaya laki) tahan aku..
Aku pun berhenti la.. Tiba2 dia cakap dia polis, pas tu matikan motor aku
& cabut kunci motor aku.. Aku pun pelik la.. 
Tengok  kat sebelah aku ada kereta polis..
ALAMAK..!
Cuak giler aku.. Aku pun dah tak boleh buat pape dah sebab
kunci motor aku dia dah amik.. Terpaksa lah merelakan diri ini
di saman.. Time tu pulak aku tak bawak I/C & tak der lesen motor..
Polis tu tanya aku, nak dua saman or satu saman..
Mesti la satu saman.. Giler dua saman, nak mati
kena marah dengan mak bapak aku..
kat situ ramai la jugak kena saman sebab tak pakai helmet..


Surat saman yang aku terima..

Lepas habis sesi saman-menyaman, aku terus blah dengan
hati yang hampa & panas.. Lepas aku dah blah, aku tengok ramai
yang pakai helmet kat taman tu.. Ada yang tegur aku
''Wey pakai helmet lar, polis ramai.." Arhhh!! Asal la ko tak cakap
kat aku awal2.. Tapi tak pe lah, benda da jadi kan, terpaksalah aku terima..
Time aku nak balik rumah pulak, ada kereta polis trafik kat belakang aku..
Dia suruh aku berhenti (nak saman aku la tu)..
Polis tu turun & tanya aku helmet mana bang? Ada lesen?
Aku pun cakap , dah kena saman lah sambil tunjuk surat saman 
aku kat dia.. Pastu dia terus blah dari situ..
Tapi nasib baik dia tak tambah saman sebab tak der lesen motor..
Kalau tak, beratus la nak kena bayar saman..
Polis trafik tu member aku punya bapak..
Polis tu penah la jugak saman member aku punya pakcik..
Time tu pakcik dia g lah pasar malam kat Taman 
Melaka  Perdana ( sebelah taman je) parking kat sebelah polis tu, 
Tiba2 kena saman sebab tak pakai helmet.
Aku punyalah tergelak time member aku citer..
Sekarang ni aku pulak yang terkena.. Nasib2.. Sob2..





Mari lah layan lagu saman oleh POE..
Korang pun boleh nyanyi lagu ni kalau kena saman..
Mana taw lepas ke.. Untung korang.. haha..
Ala.. Ala.. Tuk.. Tuk jangan saman.. 



Comments (22)

dalam taman kan. tak macam menyirap plak. haha! sabo jelah kan~

Hahahhahah! Lawak tol cara ko kne saman nih...XD tnye ler org tmn tu dlu..Hahahha

sabor je lah yer...kalau aku..wat2 sawan babi je..kasi buih2 skit..mau x lari polis tu..haha

fakhrul~ hehe.. 2 la psal.. polis 2 mmg biol...

shazwan~ btul2. lpe plak nk wat cm 2... hehe..

Kena saman la buat kita "matang"..huhu..

kne saman le wat kita pokai...

hahaha..
dua2 betul...

boyo saman tu ..heheh

Tutorial Photoshop - Stone

hahahaa.. mana mau lari haaa...
saman jangan tak saman..
Bengang dengan Saman PDRM!!

aku dah 2 kali pernah kena saman.. sebab x pelekat P.dua2 sebab tu.. haha..

pro pro

dah bayor belum tu?

eh, mesti la




BELOMM... hehehe...

tahniah dapat surat chenta..hahahaha kat taman la katakan. rasanya sampai 10 haribulan 3 ini kan dapat 50%

haa...hati-hati time bwk moto tak pakai helmet

sekarang kat jalan kampung pown dowang boleh saman lagi.

nak duet r tu

ala biasala tu skrg ni mkin nk saman je keje,,org kata kerajaan dh pokai,,wakaka,,kakak i pon kena saman baru2 ni belakang lorng kedai pulak tu,,bukan jalan,,mcm lorong kucing cari ikan dlm sampah,,gara2 pilihnraya nk dkt kat swak la nh

tulisan polis tak cantik. hehe.

wah..aku pernah melalui saat2 kene saman macam ni..bengong tul la..nasib baik 50rgt je..

Latest Entry: Peminat nombor satu Anuar Zain.

TERBAIK