Assalamualaikum..??

| | Posted on 7:28:00 PM

Jawap!! Kalau tak, BERDOSA.... Hehe..

Hyep all.. This is my blog and u can call me Mierul..
Hurm, aku baru je create blog ni b'coz asyik2 baca blog orang lain je,
bila la turn aku nk tulis then orang lain baca pulak kan? Huhu..
Another reason is aku asyik online FACEBOOK je..
Semakin lama, semakin bosan.. Bukan semakin rindu , semakin asyik nyayian Amelina tu yer!
BOSAN..! Aku bukak FB pun sebab nk check apa yg terjadi dalam FB aku 
n apa yang member2 aku merepek..
HAHA!
But sebelum aku buat FB, banyak lagi laman web sosial yang aku join like:


1. FRIENDSTER.

Antara laman web sosial yang 1st aku join and tertagih (24 jam nak online benda alah tu je)
Tak der la best sangat macam FB tp boleh tukar layout profile n letak lagu so, xde lah
bosan sangat bila bukak profile member. x payah nk susah2 bukak youtube cari lagu lagi..
Hehe.. Friendster sekarang memang dah tak der orang nk guna dah. Biasa lah 
habis madu sepah dibuang. Bila ada yang baru, yang lama di lupa kan.


2. YAHOO MESSENGER.

Selepas aku dah buat FRIENDSTER, aku cuba la pulak buat YM.. 
YM ni sebenarnya banyak keistimewaan nya. 
Antaranya, boleh sent gambar or file2 kat member2 dalam tu,
boleh webcam, senang nk chat, n macam2 lagi lah. 
that why la aku still online YM.





3. MYSPACE.

Sebab pertama aku buat MS sebab  nak add band2 indie (time band2 indie
tgh meletop2 dulu ar). Tu je.. Hehe..
MS bagi aku agak best tapi sekarang , tak best langsung!
SERABUT!!! Tom Anderson ( Pencipta MS) nak tiru FACEBOOK!
Kalau lagi smart tak kesah la. Bertambah serabut..
Malas aku nk login lagi.




4. TAGGED


Benda alah ni , malas aku nak komen.
Aku join pun nak tengok best ke tak.
Sejujurnye , memang tak de yang best dalam tu.




5. FACEBOOK


Paling best! senang nak cari kawan lama , sedara mara, 
kawan baru n awek baru. haha..
Dah ramai member2 lama aku jumpe.
Dulu penah la jugak online FB semata2 nak main games farmville..
Nak berkebun dalam tu.. Haha..
Cara main die senang je, tanam je pape yang ade.. Contohnye tanam padi 12 jam..
Then bila dah 12 jam, online la FB. Kutip hasil tanaman.
kalau lambat, padi tu mati. RUGI!!
Kalau banyak keuntungan, boleh hias kebun tu sampai cantik.
harapan aku dulu nk beli Villa berharga beribu2.. Dah beli, malas dah nak
main lagi. Waste my time je..

6. TWITTER


Aku buat pun sebab nak tengok best ke x.
bagi aku, x best mana pun twitter sebab aku x tahu nak guna.
Aku main follow je orang kat dalam tu.



7. BLOG


Blog aku ni di lahirkan pada 20.February.2011 pada pukul 6.30 petang.
Mak dye aku tak tahu sape, but bapak dye, AKU LAR!! Hahaha..


Buat masa sekarang aku jarang nak post pape sebab aku buzy dengan sekolah
banyak sangat kelas tambahan n keje sekolah.. Balik pulak pukul 5.
Tu kalau ade kelas tambahan.
TENSION!!!! Tapi aku kene sabar sebab nie tahun terakhir aku kat S.M.K.S.P
Tahun depan dah tak der nak pakai baju sekolah pagi2,
kene marah dengan cikgu sebab tak siap keje sekolah, buli membe2,
kantoi rambut pacak dengan CIKGU MAULANA n kena gunting 
sampai jadi longkang kat tengah2..
Mungkin suatu hari nanti pasti akan teringat kembali sejarah aku di sekolah
dan tergelak sorang2..


time form 4

mierul, nick, jacky, zuhair


                                                                                                                   

                                                                                                                 
pecah kaca , pecah gelas,
sudah baca, harap follow...
(tak der kene mengena langsung) HAHA!

Comments (1)

selamat dtg ke blogger ^_^